کد خبر 439791
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او بازیکن ماست و با او توافق کردیم کمی با محمد نوری تفاوت دارد امیدواریم از او بتوانیم استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه آیا گفته در سفر داخلی و خارجی خبرنگار نباشد اظهار داشت: سو تفاهم بوده است. چنین چیزی واقعیت ندارد اگر امکانش فراهم باشد خبرنگاران هم بیایند. من فقط گفتم در ماه رمضان هواداران و خبرنگاران در تمرینات درفشی‌فر نباشند ولی بعد از آن چه کسی می‌تواند شما را ممنوع کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان چه زمانی به آمادگی کامل خواهند رسید گفت: بازیکنان تک تک به اردو اضافه شدند و اردوی ترکیه بخشی از بحث آماده سازی تیم خواهد بود. بازیکنان در این اردو بیشتر آشنا می‌شوند و 3 بازی تدارکاتی خواهیم داشت آماده سازی ما در طول فصل هم خواهد بود. طبیعی است که بازیکنان آمادگی کامل نخواهند داشت.

وی در مورد اومانیا تصریح کرد: او بازیکن ماست. تعهداتی نسبت به تیم ملی کاستاریکا داشت و بعد از آخرین بازی تیم ملی باید ظرف 48 ساعت خود را معرفی کند نمی دانم چه زمانی بازی آخر آنهاست.

برانکو در خصوص اینکه آیا کریستانوویچ به پرسپولیس خواهد خواهد آمد گفت: خیر او نمی آید.

وی در مورد شرایط سیدجلال حسینی یادآور شد: تا جایی که اطلاع دارم با نفت قرارداد بسته است. نمی دانم امضای رسمی کرده یا خیر.

برانکو در مورد اینکه محسن مسلمان مورد تایید اوست گفت: او بازیکن ماست و با او توافق کردیم کمی با محمد نوری تفاوت دارد امیدواریم از او بتوانیم استفاده کنیم فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی و میلاد کمندانی در پست او هستند و مسلمان باید خودش را تحمیل کند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه لیست او را تغییر داده یادآور شد: میل ما یک چیزی است و امکانات چیز دیگری است برخی مسائل را نمی توان حل کرد مثلا بازیکنی که تحت قرارداد است.

برانکو در خصوص اینکه تیمش چه زمانی تکمیل خواهد شد تصریح کرد: فعلا که تیم کامل نشده است و باید تلاش خود را انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور حامد لک و حمیدرضا دیوسالار در باشگاه پرسپولیس گفت: من اسم بازیکنی را نمی‌آورم در مورد این موضوع عبدی به عنوان سخنگوی باشگاه باید صحبت کند. من اسم بازیکنی را نمی‌اورم که برای او تبلیغی شود. هر زمان که قرارداد بستیم حضور آن بازیکن قطعی خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس